قوانین و مقررات سایت حشر و نشر

لطفا قوانین را با دقت مطالعه فرمائید. با سفارش از سایت، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، حشر و نشر به عنوان یک وب‌سایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

1-قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و ویژگی های خدمات و محصولات را مطالعه فرمائید.
2- هرگونه استفاده از خدمات و محصولات سایت در راستای ایجاد محتوا و مضامین غیر اخلاقی، ممنوع و خلاف قوانین استفاده می باشد.
3- تمامی خدمات و محصولات ارائه شده در حشر و نشر به دقت توسط مدیریت سیستم نظارت شده و در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف دسترسی کاربر به سیستم مسدود می‌گردد.
4- مسئولیت نحوه استفاده از تمامی خدمات و محصولات حشر و نشر بر عهدۀ شخص بوده و حشر و نشر هیچگونه مسئولیتی در قبال نحوه استفاده از خدمات و محصولات ندارد.
5- لطفا در انتخاب، ارائه اطلاعات مورد نیاز دقت فرمایید.با توجه به نوع خدمات و محصولات سایت حشر و نشر ، امکان انصراف از سفارش فقط تا قبل از پرداخت وجود دارد و بعد از آن به هیچ وجه امکان بازگشت وجه پرداختی وجود ندارد.
6- عضویت شما در سایت حشر ، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و قوانین سایت بوده و نیاز به امضای کاربر نمی باشد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات می باشد.

ارتباط با ما

سؤالات و نظرات